Για οποιοδήποτε πρόβλημα επικοινωνήστε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο 2310 521010 και θα χαρούμε να λύσουμε το όποιο πρόβλημά σας. Σκοπός μας είναι να εξυπηρετούμε τον πελάτη σε κάθε περίσταση και θα σας δώσουμε πληροφορίες για το πώς θα λύσουμε το πρόβλημά σας.
Επιστροφή προϊόντος κατόπιν απόφασης υπαναχώρησης
Mπορείτε να ανακοινώσετε στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ σε έως και 14 ημερολογιακές μέρες από την βεβαιωμένη από την εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) ημερομηνία παραλαβής του δέματος από εσάς και κατόπιν σε 14 ημερολογιακές ημέρες πρέπει να το έχετε επιστρέψει στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ με δικά σας έξοδα αποστολής, εκτός και αν από λάθος, σας έχει αποσταλεί προϊόν διαφορετικό από αυτό που αναγράφεται στην απόδειξη που το συνοδεύει. Το προϊόν (ή τα προϊόντα) πρέπει να επιστρέφονται αχρησιμοποίητο και καινούργιο, σε άριστη κατάσταση, μετά από συνεννόηση με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, διότι κάποια προϊόντα δεν επιστρέφονται.
Για να επιστρέψετε ένα προϊόν, θα πρέπει να ενημερώσετε γραπτώς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ (ώστε να υπάρχει βέβαιη ημερομηνία) το πολύ εντός 14 ημερών από την παραλαβή του, με τους εξής τρόπους:
α. με email στο [email protected]
β. ή να συμπληρώσετε τη φόρμα υπαναχώρησης στο κάτω μέρος της ιστοσελίδας liakoshop.gr
Αν δεν υπάρχει γραπτή ενημέρωση που να βεβαιώνει την απόφαση υπαναχώρησης σας με έναν από τους δύο παραπάνω τρόπους, δεν αναγνωρίζει η ΕΤΑΙΡΕΙΑ την τυχόν απόφαση υπαναχώρησής σας.
Κατόπιν η εταιρεία θα έρθει αμέσως σε επαφή μαζί σας για την επίλυση του προβλήματός σας. Αν σε τρεις εργάσιμες ημέρες η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν επικοινωνήσει μαζί σας, τηλεφωνήστε στο 2310 521010.
Σε συμφωνία με την υπ’ αρ. 5338/17.1.2018 υπουργική απόφαση με την οποία κωδικοποιηθήκαν σε ένα ενιαίο κείμενο οι διατάξεις του πολλάκις τροποποιηθέντα νόμου 2251/1994, κάποια προϊόντα υπό ορισμένες συνθήκες δεν επιστρέφονται, οπότε αν αποφασίσετε να τα επιστρέψετε, πρέπει να το πράξετε αμέσως για να αποφύγετε τυχόν ατυχήματα καταστροφής τους στο χώρο σας, επίσης δεν πρέπει να χαλάσετε τις συσκευασίες τους, ούτε να τα χρησιμοποιήσετε πέραν του απλού ελέγχου και γενικά να προσέξετε να παραμείνουν σε άριστη κατάσταση (σαν καινούργια) μέχρι να επιστραφούν στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές, σε είδη αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα.
Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές, σε είδη σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας, ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση σε εσάς.
Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές, σε είδη τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.
Έτσι ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, δεν γίνονται επιστροφές σε είδη ρουχισμού που έρχονται σε επαφή με ευαίσθητες περιοχές και εκκρίσεις του σώματος, ή ρούχα και αξεσουάρ που χρησιμοποιήθηκαν πέραν του απλού ελέγχου, ή που πήραν οσμή σώματος ή δυσάρεστες οσμές χώρου, που λερώθηκαν ή πλύθηκαν, που δόθηκαν σε καθαριστήριο και γενικά δεν είναι πλέον ολοκαίνουργια. Ορισμένα αξεσουάρ που έρχονται σε στενή επαφή με το σώμα (π.χ. αξεσουάρ μαλλιών, γάντια, κοσμήματα κτλ) επίσης δεν επιστρέφονται, διότι ενδέχεται να έχουν αναμιχθεί με ουσίες και να είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα πλέον με άλλα στοιχεία.
Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές σε είδη υγείας (συμπληρώματα διατροφής, καλλυντικά κτλ) των οποίων η συσκευασία όταν ανοιχθεί, εκ των πραγμάτων τα καθιστά ακατάλληλα προς ασφαλή χρήση από άλλους, ή για κοσμήματα όπως σκουλαρίκια που περνούν μέσα από τον τρύπιο λοβό του αυτιού, για λόγους υγιεινής.
Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές σε μέρος των προϊόντων πακέτου προσφορών. Σε περίπτωση επιστροφής θα πρέπει να επιστραφούν όλα μαζί τα προϊόντα του πακέτου ή κανένα. Εξαίρεση αποτελεί η αντικατάσταση κάποιου προϊόντος του πακέτου, που από λάθος στάλθηκε σε εσάς.
Σε κάθε περίπτωση, προϊόντα, η σφραγισμένη συσκευασία των οποίων (νάϋλον, blister, ετικέτες κτλ) ανοίχθηκε ή καταστράφηκε, προϊόντα που χρησιμοποιήθηκαν και προϊόντα που δεν συνοδεύονται την απόδειξη λιανικής πώλησής τους και τα υπόλοιπα έγγραφα που συνόδευαν την αποστολή και τα προϊόντα, δεν γίνονται δεκτά ως επιστρεφόμενα από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ διατηρεί το δικαίωμα να μην αποδεχθεί την μονομερώς και χωρίς προηγούμενη συνεννόηση μαζί της πραγματοποιούμενη επιστροφή οιουδήποτε προϊόντος και το προϊόν δεν θα παραλαμβάνεται, οπότε θα επιστρέφεται πίσω στον πελάτη με έξοδα του πελάτη, χωρίς καμία άλλη υποχρέωση απέναντι του. Πρακτικά η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δέχεται μόνο επιστροφές για τις οποίες ο πελάτης την ειδοποίησε εκ των προτέρων και γραπτώς με email (ώστε να αποδεικνύεται η υπαναχώρησή του πέραν πάσης αμφιβολίας), για την πρόθεσή του να επιστρέψει το προϊόν και η εταιρεία ενημερώθηκε για την επιστροφή και την αναμένει.
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΤΑΡΒΕΑ ΜΟΝ. ΕΠΕ δεν αναλαμβάνει καμία ευθύνη για επιστρεφόμενα προϊόντα που χάνονται κατά την διάρκεια της επιστροφής από τον πελάτη. Ο πελάτης έχει πάντα την απόλυτη ευθύνη της αποστολής και της παράδοσης του προϊόντος στην διεύθυνση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, που αναγράφεται στο παραστατικό, σε άριστη κατάσταση και με δικά του έξοδα, το ύψος των οποίων διαπραγματεύεται ο ίδιος με την εταιρεία courier που θα χρησιμοποιήσει. Εάν το προϊόν καταστραφεί κατά ην επιστροφή, ο πελάτης ζητά αποζημίωση από την courier.
Για το λόγο αυτό επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο με εταιρεία courier, διότι το απλό ταχυδρομείο δεν αποτελεί επαρκώς ασφαλή τρόπο επιστροφής προϊόντων.
Τα έξοδα επιστροφής αναλαμβάνει η ΕΤΑΙΡΕΙΑ μόνο σε περίπτωση που από λάθος έχει σταλεί στον πελάτη προϊόν διαφορετικό από αυτό που αναγράφεται στην απόδειξη, ή προϊόν που είχε κάποιο ελάττωμα που διέφυγε της προσοχής του ποιοτικού ελέγχου της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.
Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να μας ενημερώσετε γραπτώς στο email [email protected] ή την αντίστοιχη φόρμα στο liakoshop.gr, για τον αριθμό αποστολής και την courier με την οποία μας στείλατε την επιστροφή σας, ώστε να εξασφαλίσουμε την παραλαβή του.
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ, πάντοτε είναι πρόθυμη να επιλύσει οποιοδήποτε πρόβλημα μέχρι την τελική και πλήρη ικανοποίηση των πελατών της, χωρίς όμως να απεμπολεί τα νόμιμα δικαιώματά της.
Επιστροφή χρημάτων
Επιστροφή χρημάτων γίνεται εφόσον απαιτείται, σε τραπεζικό λογαριασμό που ο πελάτης θα υποβάλει γραπτώς στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ και εφόσον το όποιο προϊόν επιστραφεί στην ΕΤΑΙΡΕΙΑ και ελεγχθεί ότι είναι σε άριστη κατάσταση. Για τον τραπεζικό λογαριασμό επιστροφής χρημάτων, ο πελάτης ενημερώνει την ΕΤΑΙΡΕΙΑ ως ακολούθως:
α. με email στο [email protected]
β. ή συμπληρώνοντας τη φόρμα υπαναχώρησης στο κάτω μέρος της ιστοσελίδας liakoshop.gr
Σας ενημερώσουμε ότι οι επιστροφές χρημάτων γίνονται μέσω των τραπεζών ΠΕΙΡΑΙΩΣ και EUROBANK, οπότε αν έχετε λογαριασμό εκεί, προτείνουμε να τις προτιμήσετε, για να μην έχετε παρακρατήσεις διατραπεζικής συναλλαγής.
Εφόσον το επιθυμείτε, μπορούμε αντί για τα χρήματά σας να σας στείλουμε ένα άλλο προϊόν, ή ένα εκπτωτικό κουπόνι που θα σας έρθει με email και θα το χρησιμοποιήσετε στις αγορές σας από το liakoshop.gr με περιθώριο 6 μηνών.
Μετά από ήδη πραγματοποιηθείσα αλλαγή προϊόντος, δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων.